lørdag den 12. juli 2014

Ny blogleg "Link your stuff"

Endnu en blogleg er søsat fra Cupcake by me - denne gang vises den ting man er stolt af at have lavet, og man kan så samtidigt kigge rundt på de forskellige tilmeldte blogs og blive inspireret af andres kreativiteter.

Da jeg deltog sidst lavede jeg denne intro til min blog.

Jeg har denne gang valgt at vise det største projekt uden sammenligning jeg har lavet, nemlig dåbskjolen til mine børn. Indlægget om den kan ses her.


Sidste blogleg gav en del nye spændende blog til læselisten, og jeg glæder mig til en ny inspirerende tur rundt i bloglandet.

2 kommentarer:

  1. Ej altså, jeg har været langsom med at komme rundt og læse blogs her i sommerferien, men kom nu til dit "linkede stuff", og WOW...hvor er den flot! Og sikke et kæmpearbejde! Den kan jeg godt forstå, at du er stolt af:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAk skal du have. Ja jeg er pænt meget stolt af den, og glæder mig til at skulle have den frem igen snart

      Slet