mandag den 17. februar 2014

120 cm langt

Ja det er så langt mit stribede tæppe er efterhånden, så det går fremad. Lige for tiden sidder jeg med det om aftenen, men jeg er så småt ved at gøre klar til et nyt projekt til den kommende BabyGrau.

Jeg var jo også gået i gang med min julagave fra børnene, en LauraBluse men lige nu er det ikke så spændende, for jeg vil nok ikke kunne passe den, når den er færdig. Derfor kom tæppet frem fra den posen.

Faktisk er det ved at have en så god størrelse at det er kommet i brug, jeg har sovet med det nogle aftner på sofaen, og både My og Christian er glade for at sidde med det i sofaen.




2 kommentarer:

  1. Hold da op, Karin! Det er bare så flot et tæppe! Farverne er så lækre og klare!

    SvarSlet
  2. Det er altså bare flot! Jeg elsker din farvesammensætning! Det er imponerende, hvor langt du er nået!

    SvarSlet