mandag den 22. juli 2013

Nyt vand på gamle flasker

Ja det må være det det er.
I fredags havde jeg besøg af en kær veninde. Hun skal snart rejse til det store udland derovre hvor flaget er fuld af stjerner. Hun har indkøbt nye sommerbluser til turen, men de var for kedelige, så sykassen kom frem og der kom bling og andet godt på. Og de blev super fine.

Jeg sad og tænkte på at flere af mine tynde langærmede bluser, da sagtens kunne tåle samme behandling. Og heldige mig - hun ville godt upgrade en af mine også. Så det blev gjort mens jeg sled i det med helikopterblusen




2 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fin, Karin! Det pynter med det lille hjerte på blusen. Det er egentlig meget lidt, der skal til at pifte en bluse eller andet tøj op.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er helt vildt som en helt almindelig bluse kan blive en der pludselig virker som en helt anden og mere fin bluse

      Slet