mandag den 28. januar 2013

så sker der endelig noget med vores tæppe

Efter flere forsøg med opskriften fra Karen Klarbæk og kontakt med hende, har jeg givet op. Jeg kan ikke få det til at passe. Men projektet er ikke opgivet. Jeg har fundet min egen løsning, ved at sidde og kigge på forskellige forklaringer på zig zag mønster.

I dag er jeg hjemme med en voldsomt hostende feberramt Christian, så mens han og My har set Rasmus Klump har jeg fået hæklet lidt. Christian har fået valgt den næste farve i rækken, jeg har lovet at blande mig udenom hans rækkefølge, selvom jeg godt kan se at de røde farver kommer til at komme efter hinanden. Men er det sådan han synes det skal være, ja så må det jo være sådan.

Men hold nu op hvor tager det altså bare lang tid. Føler jo faktisk ikke at jeg kommer nogle vegne med det. På en aften hvor jeg sidder med det, når jeg måske en række, så der er lang tid til, vi skal sidde og hygge os under tæppet, Christian og jeg.

Sådan ser det ud lige nu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar